Počet záznamov: 1  

Strategy in Advertising

  1. Názov Strategy in Advertising : Matching Media and Messages to Markets and Motivations
    Autorské údajeLeo Bogart
    Autor Bogart Leo
    Vydavateľské údajeLincolnwood : NTC Business Books , 1990. - 406 s.
    Vydanie2nd Edition
    Edícia Crain Books
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * médiá * trh * motivácia * spotrebitelia * rozhodovanie * programovanie lineárne * simulácia * komunikácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra910679

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    910679SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.