Počet záznamov: 1
Marketingový výskum v digitálnej ére
Názov Marketingový výskum v digitálnej ére [elektronický zdroj] Autorské údaje Štefan Žák, recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent) Pólya Attila (Recenzent) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - CD-ROM 132 s. Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-225-3902-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing elektronický * výskum marketingový * ekonomika vedomostná * spoločnosť informačná * technológie informačné * neuromarketing Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 895395
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 5.5 MB z IP adresy SEK po prihlásení elektronická kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 895395 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1