Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum v digitálnej ére

  1. Názov Marketingový výskum v digitálnej ére [elektronický zdroj]
    Autorské údajeŠtefan Žák, recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Pólya Attila (Recenzent) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - CD-ROM 132 s.
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-225-3902-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing elektronický * výskum marketingový * ekonomika vedomostná * spoločnosť informačná * technológie informačné * neuromarketing
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra895395

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    895395SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.