Počet záznamov: 1
Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children
Názov Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children Preklad názvu Povedomie rodičov a postoj digitálnych médií vysielajúcich reklamu pre deti Autorské údaje Ljupka Naumovska, Dimitar Jovevski, Katarína Brocková Autor Naumovska Ljupka Spoluautori Jovevski Dimitar Brocková Katarína EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV Zdrojový dokument The 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting : Rome, Italy : 21 - 23 February, 2020. Pp. 1-11 online. - [Vilnius] : [Diamond Scientific Publication], 2020 ; The 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting. ISBN 978-609-485-016-5 pub Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Litva Heslá médiá * mládež * reklama * regulácia * marketing elektronický Anotácia Deti ako spotrebitelia v digitálnej ére v rôznom veku. Psychologické a finančné účinky reklamy na deti. Etika a regulácia detského mediálneho trhu. Úloha rodičov pri regulácii / samoregulácii vysielania digitálnej reklamy a digitálneho obsahu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00162-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 520.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1