Počet záznamov: 1  

Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children

  1. Názov Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children
    Preklad názvuPovedomie rodičov a postoj digitálnych médií vysielajúcich reklamu pre deti
    Autorské údajeLjupka Naumovska, Dimitar Jovevski, Katarína Brocková
    Autor Naumovska Ljupka
    Spoluautori Jovevski Dimitar
    Brocková Katarína EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Zdrojový dokumentThe 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting : Rome, Italy : 21 - 23 February, 2020. Pp. 1-11 online. - [Vilnius] : [Diamond Scientific Publication], 2020 ; The 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting. ISBN 978-609-485-016-5 pub
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaLitva
    Heslá médiá * mládež * reklama * regulácia * marketing elektronický
    AnotáciaDeti ako spotrebitelia v digitálnej ére v rôznom veku. Psychologické a finančné účinky reklamy na deti. Etika a regulácia detského mediálneho trhu. Úloha rodičov pri regulácii / samoregulácii vysielania digitálnej reklamy a digitálneho obsahu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00162-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF520.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.