Počet záznamov: 1
Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes
Názov Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes Preklad názvu Rozsah využitia údajov v rámci procesov digitálneho marketingu Autorské údaje Martin Kuchta Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2020), s. 35-43 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dáta * marketing elektronický * inteligencia umelá * obchod Anotácia Rozšírenie využívania údajov v rámci procesov digitálneho marketingu. Úroveň znalostí prístupov obchodníkov založených na údajoch a na oblasti, v ktorých sú takéto prístupy použiteľné. Dostatočná informovanosť o veľkých nástrojoch na spracovanie údajov a umelej inteligencie a odhalenie v súčasnosti nevyužitého potenciálu jeho implementácie do procesov digitálneho marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00168-003, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 250.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1