Počet záznamov: 1  

Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes

  1. Názov Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes
    Preklad názvuRozsah využitia údajov v rámci procesov digitálneho marketingu
    Autorské údajeMartin Kuchta
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2020), s. 35-43 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081
    PoznámkyVEGA 1/0657/19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dáta * marketing elektronický * inteligencia umelá * obchod
    AnotáciaRozšírenie využívania údajov v rámci procesov digitálneho marketingu. Úroveň znalostí prístupov obchodníkov založených na údajoch a na oblasti, v ktorých sú takéto prístupy použiteľné. Dostatočná informovanosť o veľkých nástrojoch na spracovanie údajov a umelej inteligencie a odhalenie v súčasnosti nevyužitého potenciálu jeho implementácie do procesov digitálneho marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00168-003, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF250.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1