Počet záznamov: 1  

Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy

  1. Názov Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy
    Súbežný názovBreak-event Point of Creative Industry Enterprises in the Context of Crisis
    Autorské údajeSlávka Šagátová
    Autor Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 1 (2020), s. 89-96 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2020. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA 1/0340/19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel kreatívny * kríza * tržby * náklady
    AnotáciaPri skúmaní problematiky kritického bodu v podnikoch kreatívneho priemyslu zasiahnutých krízou je potrebné prepojenie poznatkov z dvoch oblastí. Prvou sú všeobecné princípy fungovania kritického bodu, druhá zahŕňa problematiku vymedzenia podnikov kreatívneho priemyslu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00182-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF462.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.