Počet záznamov: 1  

Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing

  1. Názov Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing
    Preklad názvuPoužitie nákladovo-senzitívneho prediktívneho modelovania v digitálnom marketingu
    Autorské údajeRomana Šipoldová
    Autor Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Zdrojový dokument EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines : Conference Proceedings. Pp. 494-503 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Petianová Andrea ; Puškárová Paula ; Antalová Mária ; Árendáš Peter ; Badura Peter ; EDAMBA 2019 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4704-8
    Vydavateľské údajeGrafy, tab.
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dáta * marketing elektronický * reklama * náklady * kampane reklamné
    AnotáciaVýhody použitia analytických údajov a údajov pri plánovaní reklamných kampaní a nákupe reklamného inventára. Zvažovanie budúcich nákladov a výnosov. Problém stále rastúceho digitálneho marketingu s cieľom optimalizovať online kampane. Opis postupu uplatňovania stratégie, ktorá je citlivá na zisk / stratu. Porovnanie modelov štandardnej logistickej regresie a váženej logistickej regresie s uplatňovaním takejto stratégie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00189-013, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF287.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1