Počet záznamov: 1
Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development
Názov Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development Preklad názvu Marketing značky regionálnych výrobkov - potenciálny nástroj strategického riadenia v regionálnom rozvoji Autorské údaje Ivana Butoracová-Šindleryová, Kristína Hoghová Autor Butoracová-Šindleryová Ivana Spoluautori Hoghová Kristína Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 11, no. 1 (2020), pp. 164-185. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá regióny * rozvoj regionálny * marketing * značky výrobkov * konkurencieschopnosť Anotácia Použitie nástrojov strategického riadenia pre lokálny marketing v rámci regionálneho rozvoja. Definovanie vplyvu regionálnych výrobkov na rozvoj regiónov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 987.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1