Počet záznamov: 1  

Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development

  1. Názov Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development
    Preklad názvuMarketing značky regionálnych výrobkov - potenciálny nástroj strategického riadenia v regionálnom rozvoji
    Autorské údajeIvana Butoracová-Šindleryová, Kristína Hoghová
    Autor Butoracová-Šindleryová Ivana
    Spoluautori Hoghová Kristína
    Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 11, no. 1 (2020), pp. 164-185. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá regióny * rozvoj regionálny * marketing * značky výrobkov * konkurencieschopnosť
    AnotáciaPoužitie nástrojov strategického riadenia pre lokálny marketing v rámci regionálneho rozvoja. Definovanie vplyvu regionálnych výrobkov na rozvoj regiónov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF987.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.