Počet záznamov: 1  

Glasgow and Shanghai Cities as Learning Cities for Continuous Education: What Impact On Society as a Whole?

  1. Názov Glasgow and Shanghai Cities as Learning Cities for Continuous Education: What Impact On Society as a Whole?
    Preklad názvuMestá Glasgow a Šanghaj ako vzdelávacie mestá pre ďalšie vzdelávanie: Aký dopad má na spoločnosť ako celok?
    Autorské údajeSherwan T. Ameen
    Autor Ameen Sherwan T.
    Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 16, no. 13 (2020), pp. 101-110. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2020.v16n13p101
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Heslá vzdelávanie * vzdelávanie celoživotné * vzdelávanie ďalšie * mestá * začlenenie sociálne * občania * spoločnosť * úroveň vzdelanostná * úroveň životná
    AnotáciaV neustále rastúcom a zložitom svete si veľké mestá konkurujú, aby sa stali mestami vzdelávania, a pomáhajú tak svojim občanom zo všetkých sociálnych úrovní a prostredí a zároveň občania sa podieľajú na určovaní budúcnosti svojho mesta. Kľúčovou úlohou vzdelávacích miest je rozvíjať rovnosť a hospodársku stabilitu, prosperitu, osobné uspokojenie a mobilizovať všetkých svojich ľudí, aby dosiahli plný ľudský potenciál. Príklady dvoch miest z dvoch rôznych kontinentov, Glasgow vo Veľkej Británii a Šanghaj v Číne s cieľom vyhodnotiť kľúčové črty a dosiahnutie štatútu vzdelávacieho mesta. Porovnávanie týchto miest. Celoživotné vzdelávanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 13

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF457.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.