Počet záznamov: 1  

Vernostným kartám sme verní

  1. Názov Vernostným kartám sme verní
    Autorské údajeMichaela Petrášová
    Autor Petrášová Michaela
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 25, č. 2 (2020), s. 24-26. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá programy vernostné * karty zákaznícke * ochrana údajov osobných * aplikácie mobilné * technológie nové
    AnotáciaObľúbenosť vernostných kariet u slovenských zákazníkov pretrváva. Dopyt spotrebiteľov smeruje k mobilným aplikáciám a elektronickej verzii. Spôsob, ako si predajcovia poradili so zavedením GDPR. Skúsenosti DM Drogerie Markt, Terna a Tesca v oblasti vernostného programu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.