Počet záznamov: 1  

Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen

  1. Názov Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen
    Autorské údajeDaniel Jesenský, Andrea Vozníková
    Autor Jesenský Daniel
    Spoluautori Vozníková Andrea
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * nástroje marketingové * médiá * komunikácia marketingová * výskum * agentúry * firmy * Česko
    AnotáciaVyužitie POP nástrojov v médiamixe firiem. Využitie POP médií podľa produktových kategórií - porovnanie rokov 2014 a 2019. Investície do jednotlivých komunikačných kanálov. Najväčšie uplatnenie POP médií v kategórii potravín, najmenšie v elektronike. Výhody spolupráce agentúra vs. výrobca reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.