Počet záznamov: 1  

Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu

  1. Názov Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu
    Autorské údajeLadislav Pátík
    Autor Pátík Ladislav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * reklama * marketing virálny * neuromarketing
    AnotáciaSúčasný marketing predstavuje integrovanú filozofiu podnikania, ktorá preniká firemnými štruktúrami, je spotrebiteľsky a cieľovo orientovaná. Reaguje na spoločenské problémy (etika, životné prostredie...) a vedie firmy k zodpovednosti, ktorá je dobrovoľným záväzkom firmy k trvalej udržateľnosti rozvoja spoločnosti. Marketingová komunikácia ako súčasť marketingového riadenia má zásadnú úlohu v implementácii marketingovej stratégie. Kvalita implementácie je rozhodujúca pre splnenie firemných cieľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2020: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.