Počet záznamov: 1
Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu
Názov Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu Autorské údaje Ladislav Pátík Autor Pátík Ladislav Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * reklama * marketing virálny * neuromarketing Anotácia Súčasný marketing predstavuje integrovanú filozofiu podnikania, ktorá preniká firemnými štruktúrami, je spotrebiteľsky a cieľovo orientovaná. Reaguje na spoločenské problémy (etika, životné prostredie...) a vedie firmy k zodpovednosti, ktorá je dobrovoľným záväzkom firmy k trvalej udržateľnosti rozvoja spoločnosti. Marketingová komunikácia ako súčasť marketingového riadenia má zásadnú úlohu v implementácii marketingovej stratégie. Kvalita implementácie je rozhodujúca pre splnenie firemných cieľov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
článok
Počet záznamov: 1