Počet záznamov: 1  

The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok

  1. Názov The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok
    Preklad názvuPorovnávacia analýza platforiem sociálnych médií s cieľom identifikovať konkurenčnú výhodu Tiktoku
    Autorské údajeMonika Stanková
    Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument International Journal of Arts and Commerce. Vol. 9, no. 5 (2020), pp. 15-24 online. - Birmingham : Centre for Enhancing Knowledge. ISSN 1929-7106
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá siete sociálne * marketing elektronický * médiá * používatelia
    AnotáciaHlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikTok ako platformy, ktorá významne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Ako primárna metóda výskumu bola použitá prípadová štúdia. Autor rozvinul tabuľku s objektívnymi a subjektívnymi parametrami.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00221-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF786 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.