Počet záznamov: 1
2./111
Názov 2./111 Autorské údaje Dušan Pavlů Autor Pavlů Dušan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá reklama * knihy * literatúra * história * Česko Anotácia Pripomenutie významného faktu z histórie českej reklamy. Titul článku zdôrazňuje fakt, že druhá česká kniha, ktorá sa venovala teórii reklamy na pozadí dobovej reklamnej praxe, vyšla pred 111 rokmi. Autorom bol Vojta Holman, ktorý prehĺbil poznatky, ktoré o tri roky skôr publikoval Zdenko Šindler ako prvú česky písanú knihu o reklame s názvom Moderní reklama. V. Holman vnímal a interpretoval reklamu a jej vplyv v kontexte širšieho spoločenského rámca, vo väzbách na ekonomiku, médiá, výtvarnú kultúru, grafický dizajn, spotrebné správanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
článok
Počet záznamov: 1