Počet záznamov: 1  

Theory of Consumer Behavior in Economic Science

  1. Názov Theory of Consumer Behavior in Economic Science
    Súbežný názovTeorie spotřebního chování v ekonomické vědě
    Preklad názvuTeória spotrebiteľského správania v ekonomickej vede
    Autorské údajeSvetlana Sazanova
    Autor Sazanova Svetlana
    Zdrojový dokument Acta VŠFS : Economic Studies and Analyses : ekonomické studie a analýzy : vědecký recenzovaný časopis. Vol. 14, no. 1 (2020), s. 24-31. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2020. ISSN 1802-792X
    DOI 10.37355/acta-2020/1-02
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * veda ekonomická * filozofia * spotreba * produkcia
    AnotáciaPrehľad fáz vývoja teórie spotrebiteľského správania v ekonomickej vede. Porovnanie pomeru racionálnych a iracionálnych motívov ekonomickej činnosti v dielach starovekých filozofov, scholastikov, merkantilistov a pod. Poukázanie na veľký heuristický potenciál teórie produktívnej spotreby pri objasnení spotrebiteľského správania. Teória organickej iracionality a teória ekonomickej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF124.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.