Počet záznamov: 1  

Measuring Dimensions of Service Quality

  1. Názov Measuring Dimensions of Service Quality
    Preklad názvuMeranie rozmerov kvality služieb
    Autorské údajeDejan Tešić
    Autor Tešić Dejan
    Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 25, no. 1 (2020), s. 12-20. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2001012T
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá kvalita služieb * služby * spokojnosť zákazníkov * maloobchod * meranie
    AnotáciaDôležitosť a potreba merania rozmerov kvality služieb v maloobchodných predajniach. Skúmanie postojov zákazníkov v maloobchode v Bosne a Hercegovine, vnímanie a očakávanie kvality poskytovaných služieb. Priepasť medzi výkonom a očakávaniami všetkých dimenzií ako negatívna.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF305.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.