Počet záznamov: 1  

The Current Perception of Personnel Marketing

  1. Názov The Current Perception of Personnel Marketing
    Preklad názvuSúčasné vnímanie personálneho marketingu
    Autorské údajeOtakar Ungerman, Světlana Myslivcová
    Autor Ungerman Otakar
    Spoluautori Myslivcová Světlana
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 27, no. 1 (2019), s. 161-173. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2019. ISSN 1211-555X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing personálny * zdroje ľudské * komunikácia firemná * manažment personálny
    AnotáciaPrehľad o tom, ako spoločnosti vnímajú personálny marketing a ako ho využívajú. 13 atribútov, ktoré pracovníci HR považujú za spôsob vedenia personálneho marketingu. Výskum uskutočnený v Českej republike, ale výsledky použiteľné na celom svete, pretože všetky podniky v prieskume majú materskú spoločnosť v EÚ, USA, Japonsku alebo Číne a uplatňujú svoju podnikovú kultúru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.