Počet záznamov: 1
Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu
Názov Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu Súbežný názov The Influence of Customer´s Personal and Demographic Characteristics on Their Loyalty Autorské údaje Petr Suchánek, Simona Činčalová, Martin Prokop Autor Suchánek Petr Spoluautori Činčalová Simona Prokop Martin Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 27, no. 3 (2019), s. 115-125. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2019. ISSN 1211-555X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá lojálnosť zákazníkov * zákazníci * demografia * osobnosť * priemysel potravinársky Anotácia Vplyv niekoľkých osobných faktorov na lojalitu zákazníkov, ako jeden z hlavných nástrojov konkurencieschopnosti spoločnosti. Skúmanie vzťahu medzi vybranou osobnosťou a demografickými charakteristikami a lojalitou zákazníkov. Ženy lojálnejšie ako muži, potom optimisti a ľudia, ktorí nie sú natoľko bohatí, že si môžu kúpiť lacné veci. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1