Počet záznamov: 1  

Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu

  1. Názov Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu
    Súbežný názovThe Influence of Customer´s Personal and Demographic Characteristics on Their Loyalty
    Autorské údajePetr Suchánek, Simona Činčalová, Martin Prokop
    Autor Suchánek Petr
    Spoluautori Činčalová Simona
    Prokop Martin
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 27, no. 3 (2019), s. 115-125. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2019. ISSN 1211-555X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá lojálnosť zákazníkov * zákazníci * demografia * osobnosť * priemysel potravinársky
    AnotáciaVplyv niekoľkých osobných faktorov na lojalitu zákazníkov, ako jeden z hlavných nástrojov konkurencieschopnosti spoločnosti. Skúmanie vzťahu medzi vybranou osobnosťou a demografickými charakteristikami a lojalitou zákazníkov. Ženy lojálnejšie ako muži, potom optimisti a ľudia, ktorí nie sú natoľko bohatí, že si môžu kúpiť lacné veci.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.