Počet záznamov: 1
Atributy marketingu událostí
Názov Atributy marketingu událostí Preklad názvu Attributs for Event Marketing Autorské údaje Petr Puhlík, Zdeněk Linhart Autor Puhlík Petr Spoluautori Linhart Zdeněk Zdrojový dokument Ekonomické listy : odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 10, č. 2 (2019), s. 3-16. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2019. ISSN 1804-4166 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá event marketing * kampane reklamné * stroje poľnohospodárske * prezentácia * prieskum Anotácia Zložitosť stratégie zavádzania nového výrobku na trh. Hodnoty pre zákazníka, ktorými malá firma môže odlíšiť zavádzaný výrobok. Nároky na uvedenie výrobku na trh. Predvádzacia kampaň poľnohospodárskeho stroja - aerátora. Dotazníkový prieskum o rozhodovaní pri zavádzaní novej techniky poľnohospodárskymi firmami. Atribúty, ktoré sú prevenciou konfliktov medzi segmentami trhu na predajnej prezentácii. Dávkovanie informácií k útlmu konfliktov v marketingových kampaniach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 137.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1