Počet záznamov: 1  

Atributy marketingu událostí

  1. Názov Atributy marketingu událostí
    Preklad názvuAttributs for Event Marketing
    Autorské údajePetr Puhlík, Zdeněk Linhart
    Autor Puhlík Petr
    Spoluautori Linhart Zdeněk
    Zdrojový dokument Ekonomické listy : odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 10, č. 2 (2019), s. 3-16. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2019. ISSN 1804-4166
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá event marketing * kampane reklamné * stroje poľnohospodárske * prezentácia * prieskum
    AnotáciaZložitosť stratégie zavádzania nového výrobku na trh. Hodnoty pre zákazníka, ktorými malá firma môže odlíšiť zavádzaný výrobok. Nároky na uvedenie výrobku na trh. Predvádzacia kampaň poľnohospodárskeho stroja - aerátora. Dotazníkový prieskum o rozhodovaní pri zavádzaní novej techniky poľnohospodárskymi firmami. Atribúty, ktoré sú prevenciou konfliktov medzi segmentami trhu na predajnej prezentácii. Dávkovanie informácií k útlmu konfliktov v marketingových kampaniach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF137.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.