Počet záznamov: 1  

Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations

  1. Názov Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations
    Preklad názvuVýznam značky pre spotrebiteľov z rôznych generácií
    Autorské údajeVeronika Braciníková, Kateřina Matušínská
    Autor Braciníková Veronika
    Spoluautori Matušínská Kateřina
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 28, no. 1 (2020), s. [1-14]. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2020. ISSN 1211-555X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá značky * značky výrobkov * generácie * postoje * spotrebitelia * produkty
    AnotáciaMiera identifikácie spotrebiteľov so značkami vo vzťahu k vybraným demografickým faktorom. Vybrané demografické faktory boli testované medzi spotrebiteľmi rôznych generácií. Analýza bola založená na počte 840 respondentov. Respondenti boli z generácie Baby Boomers, Generácia X a Generácia Y.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF375 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.