Počet záznamov: 1  

Zmyslový marketing

  1. Názov Zmyslový marketing
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 14, č. jar (2020), s. 64-65. - Žilina : Direct press, 2020. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing senzorický * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * hotely
    AnotáciaNároky klientov sa zvyšujú a tak kvalitné služby a ústretový personál už dnes nestačí. Hostia chcú cítiť atmosféru miesta. Emócie, ktoré v hosťoch zanechá príjemná vôňa, hudba, či atraktívny vizuálny obsah, sa podpíšu na podvedomom vnímaní značky a hostia sa tak radi vracajú.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: jar

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.