Počet záznamov: 1  

Obchod v čase korony

  1. Názov Obchod v čase korony
    Autorské údajeTatiana Kapitánová
    Autor Kapitánová Tatiana
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 53 (5-6/20) (2020), s. 16-19. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * chorobnosť * potraviny * obchod elektronický * prognózy
    AnotáciaKoronakríza výrazne ovplyvnila nákupné spotrebiteľské správanie. Zákazníci nakupovali iné produkty, v iných množstvách a inými kanálmi. Koronakríza znamenala veľký skok pre internetový predaj potravín. Nikto zatiaľ nevie predikovať, kedy sa situácia vráti do normálu. Medziročný vývoj tržieb v maloobchode.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 53

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.