Počet záznamov: 1  

Hotelová etiketa

  1. Názov Hotelová etiketa
    Autorské údajeIveta Pupišová
    Autor Pupišová Iveta
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 14, č. jar (2020), s. 48-50. - Žilina : Direct press, 2020. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá hotelierstvo * hotely * personál * etiketa * zákazníci * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaHotel je synonymom noblesy a luxusu, preto je potrebné na spoločenskej etikete zapracovať. Je na manažérovi, aby rozpracoval a sledoval dodržiavanie etikety na jednotlivých oddeleniach. Prvým kontaktom s klientom je e-mailová komunikácia. Dôležitá je štylizácia, oslovenie menom a správny pravopis. Neexistuje druhoradý hosť - hosť zo zľavového portálu je tak isto dôležitý, ako plne platiaci.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: jar

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.