Počet záznamov: 1  

Dominujú značkové nápoje

  1. Názov Dominujú značkové nápoje
    Autorské údajeTatiana Kapitánová
    Autor Kapitánová Tatiana
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 53 (5-6/20) (2020), s. 26-29. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá nápoje nealkoholické * značky * správanie spotrebiteľa * značky
    AnotáciaV segmente nealkoholických nápojov rastie dopyt po prémiových produktoch. Najväčšiu časť nákupov tvoria minerálne vody. Zákazníci si čoraz častejšie žiadajú zdravé produkty bez pridaných sladidiel a s novými príchuťami. Na rozdiel od iného sortimentu pri nealkoholických nápojoch nejdú spotrebitelia primárne po cene, ale skôr po značke.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 53

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.