Počet záznamov: 1  

Essentials of Marketing

  1. Názov Essentials of Marketing
    Autorské údajeJim Blythe, Jane Martin
    Autor Blythe Jim
    Spoluautori Martin Jane
    Vydavateľské údajeHarlow : Pearson , 2019. - 361 s.
    Vydanie7th Edition
    ISBN978-1-292-24410-5 (print) , 978-1-292-24413-6 (PDF) , 978-1-292-29880-1 (ePub)
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spotrebitelia * nákup * správanie spotrebiteľa * výskum trhu * segmentácia * produkty * značky výrobkov * stratégia cenová * distribúcia * plánovanie * služby
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra911264

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    911264OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.