Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing : Real People, Real Decisions
    Autorské údajeSolomon, Marshall, Stuart, Barnes, Mitchell, Tabrizi
    Autor Solomon Michael R.
    Spoluautori Marshall Greg W.
    Stuart Elnora W.
    Barnes Bradley R.
    Mitchell Vincent-Wayne
    Tabrizi Wendy
    Vydavateľské údajeHarlow : Pearson , 2019. - 586 s.
    Vydanie3rd European Edition
    ISBN978-1-292-22719-1 (print) , 978-1-292-22720-7 (PDF) , 978-1-292-27414-0 (ePub)
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plánovanie * stratégia marketingová * marketing globálny * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * segmentácia * produkty * oceňovanie * služby * komunikácia marketingová * maloobchod * distribúcia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra910974

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    910974OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.