Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : An Introduction Autorské údaje Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik Autor Armstrong Gary Spoluautori Kotler Philip Opresnik Marc Oliver Vydavateľské údaje Harlow : Pearson , 2020. - 676 s. Vydanie 14th Edition , Global Edition ISBN 978-1-292-29486-5 , 1-292-29486-8 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * zákazníci * informácie * správanie spotrebiteľa * produkty * služby * značky výrobkov * oceňovanie * reklama * vzťahy s verejnosťou * médiá sociálne * trh * zodpovednosť spoločenská * etika Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 911265
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 911265 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1