Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing : An Introduction
    Autorské údajeGary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik
    Autor Armstrong Gary
    Spoluautori Kotler Philip
    Opresnik Marc Oliver
    Vydavateľské údajeHarlow : Pearson , 2020. - 676 s.
    Vydanie14th Edition , Global Edition
    ISBN978-1-292-29486-5 , 1-292-29486-8
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * zákazníci * informácie * správanie spotrebiteľa * produkty * služby * značky výrobkov * oceňovanie * reklama * vzťahy s verejnosťou * médiá sociálne * trh * zodpovednosť spoločenská * etika
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra911265

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    911265OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.