Počet záznamov: 1  

Principles of Marketing

  1. Názov Principles of Marketing
    Autorské údajePhilip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
    Autor Kotler Philip
    Spoluautori Armstrong Gary
    Harris Lloyd C.
    He Hongwei
    Vydavateľské údajeHarlow : Pearson , 2020. - 689 s.
    Vydanie8th European Edition
    ISBN978-1-292-26956-6 (print) , 978-1-292-26960-3 (PDF) , 978-1-292-26961-0 (ePub)
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * stratégia marketingová * informácie * správanie spotrebiteľa * produkty * služby * značky * komunikácia marketingová * reklama * výhody konkurenčné * zodpovednosť spoločenská
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra910975

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    910975OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.