Počet záznamov: 1  

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

  1. Názov Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
    Autorské údajeZdenka Musová
    Autor Musová Zdenka
    Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : Belianum , 2020. - 135 s.
    Vydanie1. vydanie
    Edícia Studia oeconomica 66
    ISBN978-80-557-1678-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * aktivita pracovná * podnik * spotrebitelia * výskum * prognózy * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra910779, 910807

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    910779SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    910807SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.