Počet záznamov: 1
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
Názov Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi Autorské údaje Zdenka Musová Autor Musová Zdenka Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Vydavateľské údaje Banská Bystrica : Belianum , 2020. - 135 s. Vydanie 1. vydanie Edícia Studia oeconomica 66 ISBN 978-80-557-1678-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * aktivita pracovná * podnik * spotrebitelia * výskum * prognózy * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 910779, 910807
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 910779 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 910807 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1