Počet záznamov: 1  

Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market

  1. Názov Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market
    Preklad názvuMarketingová stratégia a budovanie hodnoty značky na maďarskom trhu
    Autorské údajeZoltán Zéman, Alexandru Bogdan
    Autor Zéman Zoltán
    Spoluautori Bogdan Alexandru
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 13, no. 2 (2019), pp. 1-9. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2019. ISSN 2585-7258
    DOI 10.26552/ems.2019.2.1-9
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * značky * marketing strategický * hodnota * Maďarsko
    AnotáciaNávrh optimálnej marketingovej stratégie pre budovanie a riadenie hodnoty značky pre maďarský trh. Prieskum a návrh stratégie pre konkrétnu firmu, ktorá ponúka svoje produkty výhradne na západoeurópskych trhoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF595.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.