Počet záznamov: 1
Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality
Názov Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality Preklad názvu Manipulačné marketingové technológie v novej digitálnej realite Autorské údaje Vladimir Budanov, Irina Aseeva Autor Budanov Vladimir Spoluautori Aseeva Irina Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 180, no. 11-12 (2019), s. 58-68. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V180-07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá marketing elektronický * riziko * banky * etika * princípy mravné * siete sociálne * informácie sociálne Anotácia Najvýznamnejšie sociálne a antropologické hrozby spôsobené aktívnym a často neetickým využitím digitálnych technológií. Nebezpečenstvo deformácie osobného profilu osoby, jeho kognitívnych a psychoemocionálnych schopností, čiastočnej disociácie jeho identity a dominancie klipových foriem myslenia v prostredí digitálneho značkovania, ktoré často prenikne celým kybernetickým priestorom. Digitalizácia bankovej a obchodnej sféry a ich kombinovanie na základe bodovacích a skríningových záujmov. Možnosť úniku osobných údajov z databáz BIG DATA veľkých bánk a obchodných sietí vrátane podrobností o súkromnom život. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 11-12
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.7 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1