Počet záznamov: 1  

Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer

  1. Názov Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer
    Preklad názvuJe tu stále priestor pre nové sociálne média? Tiktok je odpoveď
    Autorské údajeMartin Kuchta, Monika Stanková
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Spoluautori Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentQuo vadis massmedia. S. 128-136 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020 ; Quo vadis massmedia, quo vadis marketing Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov / Kvetanová Zuzana ; Mago Zdenko. ISBN 978-80-572-0053-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá siete sociálne * médiá * marketing elektronický * konkurencieschopnosť * aplikácie mobilné
    AnotáciaHlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikToku ako platformy, ktorá výrazne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Hĺbkový rozhovor ako primárna výskumná metóda. Zistenia štúdie naznačujú, že konkurenčná výhoda nových platforiem sociálnych médií spočíva v prispôsobovaní sa neustále sa rozvíjajúcej spotrebiteľskej mediálnej spotrebe.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00301-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF501.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1