Počet záznamov: 1  

Zaostáváme v CSR za světem? Příklad nadnárodní společnosti McDonald's

  1. Názov Zaostáváme v CSR za světem? Příklad nadnárodní společnosti McDonald's
    Autorské údajeLucie Vrbková, Dita Hommerová
    Autor Vrbková Lucie
    Spoluautori Hommerová Dita
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 2 (2020), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * ochrana prostredia životného * obaly * kódexy * ochrana práv občanov * spoločnosti nadnárodné
    AnotáciaStratégia CSR v medzinárodnej spoločnosti McDonald's, ktorá je najväčším reťazcom fastfood reštaurácií na svete. Stratégia "Scale for Good", ktorá naznačuje ciele, ako začleniť sociálne a environmentálne otázky do jadra svojho podnikania. Porovnanie aktivít CSR v zahraničí a v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.