Počet záznamov: 1  

Udržitelný rozvoj - odpovědné podnikání

  1. Názov Udržitelný rozvoj - odpovědné podnikání
    Autorské údajeMichaela Chaloupková
    Autor Chaloupková Michaela
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 2 (2020), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný * filantropia * energetika
    AnotáciaSkupina ČEZ vo svojej aktuálnej firemnej stratégii zodpovedného podnikania s názvom Energia pre budúcnosť prešla od pojmu CSR (Corporate Social Responsibility) k termínu udržateľný rozvoj. V tejto stratégii sú zahrnuté kroky, ktoré vedú k udržateľnému podnikaniu a vytvárajú očakávané hodnoty aj pre budúcnosť. Ide o znižovanie dopadov na životné prostredie, ochranu klímy, investície do výskumu, podporu inovatívnych energetických konceptov. Neoddeliteľnou súčasťou udržateľného správania je aj filantropia spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.