Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vybraného podniku služieb na Slovensku so zreteľom na inovatívne využívanie sociálnych sietí

  1. Názov Marketingová stratégia vybraného podniku služieb na Slovensku so zreteľom na inovatívne využívanie sociálnych sietí : bakalárska práca
    Autorské údajeVivien Olléová, školiteľ: Mária Kmety Barteková
    Autor Olléová Vivien
    Ďalší autori Kmety Barteková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra912968

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.