Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia vybraného podniku služieb na Slovensku so zreteľom na inovatívne využívanie sociálnych sietí
Názov Marketingová stratégia vybraného podniku služieb na Slovensku so zreteľom na inovatívne využívanie sociálnych sietí : bakalárska práca Autorské údaje Vivien Olléová, školiteľ: Mária Kmety Barteková Autor Olléová Vivien Ďalší autori Kmety Barteková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2020. - 50 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 912968
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1