Počet záznamov: 1  

Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť personálneho marketingu

  1. Názov Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť personálneho marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeBarbora Babušeková, školiteľ: Natália Matkovčíková
    Autor Babušeková Barbora
    Ďalší autori Matkovčíková Natália (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra913106

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce985.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.