Počet záznamov: 1  

Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť personálneho marketingu

  1. Názov Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť personálneho marketingu : diplomová práca
    Autorské údajePatrik Jakubčo, školiteľ: Natália Matkovčíková
    Autor Jakubčo Patrik
    Ďalší autori Matkovčíková Natália (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra913124

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha108.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha106.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce924 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.