Počet záznamov: 1
Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť personálneho marketingu
Názov Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť personálneho marketingu : diplomová práca Autorské údaje Patrik Jakubčo, školiteľ: Natália Matkovčíková Autor Jakubčo Patrik Ďalší autori Matkovčíková Natália (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2020. - 69 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 913124
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 108.6 KB z IP adresy EU po prihlásení Príloha 106.8 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 924 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1