Počet záznamov: 1  

CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi v podmienkach malého alebo stredného podniku

  1. Názov CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi v podmienkach malého alebo stredného podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeNikola Prochácová, školiteľ: Andrea Čambalíková
    Autor Prochácová Nikola
    Ďalší autori Čambalíková Andrea (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra913081

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce636.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.