Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako nástroj propagácie podniku

  1. Názov Sociálne siete ako nástroj propagácie podniku : diplomová práca
    Autorské údajeNadežda Pavlovová, školiteľ: Benita Beláňová
    Autor Pavlovová Nadežda
    Ďalší autori Beláňová Benita (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra informačného manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 58 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra912928
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.