Počet záznamov: 1  

Segmentácia zákazníkov ako konkurenčná výhoda

  1. Názov Segmentácia zákazníkov ako konkurenčná výhoda : bakalárska práca
    Autorské údajeMária Beňová, školiteľ: Dana Hrušovská
    Autor Beňová Mária
    Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra912935

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.