Počet záznamov: 1
Positioning módneho e-portálu ZOOT a jeho dopad na nákupné správanie spotrebiteľov
Názov Positioning módneho e-portálu ZOOT a jeho dopad na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca Autorské údaje Monika Mészárosová, školiteľ: Dagmar Klepochová Autor Mészárosová Monika Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2020. - 87 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 911952
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1