Počet záznamov: 1  

Positioning módneho e-portálu ZOOT a jeho dopad na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Názov Positioning módneho e-portálu ZOOT a jeho dopad na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Autorské údajeMonika Mészárosová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Mészárosová Monika
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 87 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911952

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.