Počet záznamov: 1  

Návrh stratégie marketingovej komunikácie v konkrétnej firme

  1. Názov Návrh stratégie marketingovej komunikácie v konkrétnej firme : diplomová práca
    Autorské údajeTomáš Gula, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Gula Tomáš
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 61 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911922

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha871.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.